tricarolinatry

Alla inlägg den 14 mars 2017

Av Carolina Rönndahl - 14 mars 2017 07:23

Vad i hela friden?! Jag har varit sjuk i snart över 3 veckor och mina nerver inför detta Triathlon börjat redan synas... Om 2 veckor ska jag börja ett ordentligt triathlonschema där brickpass och andra roliga pass ska köras och då behöver jag vara på topp. Just nu är jag långt ifrån detta.

Än ger jag inte upp!!

Det enda jag kan vara riktigt glad för är att jag sprang mitt längsta distans på flera år!! Hela 3 kilometer! Haha! Ok jämfört med många andra så är kanske 3 km inte alls långt, men för mig är det ett härligt steg framåt! Simningen går finfint och jag längtar så att få verkligen köra på med träningen!
Efterom träningen är ute ur frågan för tillfället så kan jag koncentrera mig på att äta bra mat, sova och göra lite rörelseövningar.

Ska nu sätta på en film så mina huliganer kan låta mig vila i kanske 20 minuter. Soffläge och visualisera mig springa in i mål på mitt första triathlonlopp... LÄNGTAR!

Presentation


Min resa till en Triathlon- olympisk distans.

Med lite pannben och glatt humör kommer man långt. Att tappa bort 20 kilo skulle inte vara en allt för stor förlust.

Soffpotatis > Triathlet

Nu kör vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards