tricarolinatry

Alla inlägg under april 2017

Av Carolina Rönndahl - 11 april 2017 04:00

Alltså jag är så less på detta! Jag bor i ett härligt land där jag kan gå och simma i en härlig poom varje dag. Det finns en härlig löpband precis utanför min dörr och ett gym 50 meter från huset. Trots detta så kan jag inte använda dem. Har aldrig varit så här sjuk så länge.

Så med tränningsförbud så tränar jag lite... Jag köpte appen mammamage för att träna något. Så varför inte min svaga mage och bäcken? Enkla övningar som verkligen påminner en om vilka muskler ska användas. Lite är bättre än inget.

Nervös inför loppet? Ja det är jag. Väldigt nervös. Jag har inte alls tränat och jag är där jag startade. Ska jag utföra det? Absolut! Även om jag väldigt ofta ifrågasätter mig själv. Vad kan jag förlora liksom?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min resa till en Triathlon- olympisk distans.

Med lite pannben och glatt humör kommer man långt. Att tappa bort 20 kilo skulle inte vara en allt för stor förlust.

Soffpotatis > Triathlet

Nu kör vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards