tricarolinatry

Alla inlägg den 21 mars 2017

Av Carolina Rönndahl - 21 mars 2017 09:41

Det var då typiskt att folk ska gifta sig?! Haha! Jag är självklart jätteglad när två härliga människor har hittat varandra och bestämt att det blir dem för alltid<3
Tyvärr är det just den dagen jag hade tänkt debutera i Triathlon. Så jag och min man satte oss ner för att se vad vi kunde göra. Gick det att göra båda? Nej. Då får det bli ett annat lopp. Jag tänker inte strunta i min dröm nu! Det positiva med det lopp vi hittade var att den börjar rätt tidigt på dagen, inte så många som deltar, min man kan också vara med OCH jag får tre veckor till att träna. För många är kanske inte 3 veckor så mycket, men för mig är det toppen. Jag har varit sjuk i en månad och får helt enkelt börja om igen. Allt jag har tränat och byggt upp är borta, ska inte ens börja prata om min vikt... kan inte knäppa knappen på mina byxor.

En sak som är säker. Jag ger inte upp. Jag ska bli frisk! Jag ska göra mitt bästa. Jag ska ta mig i mål och framför allt ha kul! Att några kilo försvinner skulle jag inte tacka nej till heller;)

Mitt debutlopp blir Holmsjö triathlon olympiskdistans, 29/7 - 2017
Hoppas vi ses där!

Presentation


Min resa till en Triathlon- olympisk distans.

Med lite pannben och glatt humör kommer man långt. Att tappa bort 20 kilo skulle inte vara en allt för stor förlust.

Soffpotatis > Triathlet

Nu kör vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards