tricarolinatry

Alla inlägg den 7 november 2016

Av Carolina Rönndahl - 7 november 2016 09:22

Det här med sjuka barn har alltid varit jobbigt. Att se sitt barn må dåligt utan att kunna göra så mycket åt det och att som mamma bli tvingas att vara instängd i flera dagar. Det går över åtminstone...

Jag har nu avslutat mitt kom-igång program på Nike Training Club och det var härliga 4 veckor. Nu har jag börjat på ett nytt program och testet var fruktansvärt! Fick köra armhävningar, burpbees och benböjs hopp. Första ronden på 20 sen 15, 10 också slutade med 5. Blodsmak i munnen och att jag fick utbrott på min man för att han hejar på mig ( påpekar det jag gör fel eller att jag latar mig- enligt mig själv) och att jag skrek åt mina barn att hålla sig undan och inte röra telefonen och hålla på att dö. Utöver det så var det ganska härligt att få testa och se hur det gick. För det var ett test innan programmet börjar för att se hur mycket jag förbättras under resans gång. Nästa gång så kanske jag är lite trevligare mot familjen, eller så lär de sig att hålla sig undan;)

Dags för frukost och filmmys med sjuka barn.

Presentation


Min resa till en Triathlon- olympisk distans.

Med lite pannben och glatt humör kommer man långt. Att tappa bort 20 kilo skulle inte vara en allt för stor förlust.

Soffpotatis > Triathlet

Nu kör vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards