tricarolinatry

Alla inlägg den 5 november 2016

Av Carolina Rönndahl - 5 november 2016 12:08

Lågpulsträning var det allt! Jag kunde inte få upp pulsen till rätt nivå! Har ju läst att det var svårt att få ner pulsen och att de fick nästan gå för att det skulle fungera... Jag kunde inte ens få upp den utan att dö på kuppen;) Ok, promenader kanske inte är det bästa om jag vill träna den typen av träning. Kanske om jag hade stavar men eftersom min kondis är så dålig så skulle jag nog inte orka så länge.
Samma runda blev det iaf och det gick snabbare! Hurra! Jag använde en pulsklocka som min far gav till min man förra året och den dög bra:) Garmin Forerunner 305, heter den och jag har ingen aning om den är bra eller inte. Mäter puls, tid och avstånd så jag är nöjd. Duger till mig!

Jag ska nog ta fram mina gåstavar så kanske pulsen ökar lite mer nästa gång. Fast måste hitta dem först... För att förstå vitsen med lågpulsträning får ni helt enkelt googla.

Tid: 01:06:07
Sträcka (enligt klockan): 6.54 km

Presentation


Min resa till en Triathlon- olympisk distans.

Med lite pannben och glatt humör kommer man långt. Att tappa bort 20 kilo skulle inte vara en allt för stor förlust.

Soffpotatis > Triathlet

Nu kör vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards