tricarolinatry

Alla inlägg den 1 november 2016

Av Carolina Rönndahl - 1 november 2016 23:39

Idag fick det bli en promenad. Jag känner verkligen att det är något jag behöver er jobba på. Om jag ska kunna springa så måste jag kunna gå. Så där gick jag med Colting podden i öronen och försökte gaska upp mig lite. Har varit helt off hela förra veckan fram till nu. Tränat har jag gjort, men har haft det tufft mentalt.

Det händer så mycket och jag har mycket som ska göras, helst igår. Men det brukar ju lösa sig så varför oroa sig i onödan?! Lättare sagt än gjort. Nästa vecka ska min 5 veckors praktik börja, mitt i allt detta ska jag hinna plugga, packa vårt hem i lådor, träna, sköta ett hem, aktivera våra barn och få allt ordnat till flytt till Singapore. Mycket!

Som sagt det blev en 5 km promenad på 70 min. Sakta som bara den och jag känner redan nu att jag kommer att få träningsvärk imorgon. Härligt! Promenaderna ska jag nu satsa på två gånger i veckan.

Så imorgon blir det att ladda batterierna och försöka njuta. Ja så gott det nu går med tre små superaktiva barn...

Presentation


Min resa till en Triathlon- olympisk distans.

Med lite pannben och glatt humör kommer man långt. Att tappa bort 20 kilo skulle inte vara en allt för stor förlust.

Soffpotatis > Triathlet

Nu kör vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards